Existing Users: Because of an update to the forum software you will need to reset your password. Please use the "Forgot?" link on the sign in form to do so. If that doesn't work, send me an email at feedback@forzaminardi.com and I'll sort you out!

Sponsor C02

Here we are

http://www.co2.tv/

Looks like some Green stuff

Comments

• Looks like some Green stuff
    Yiiiiiiiiiiiiiiiiiha! :P
  • Etiam tu, mi fili Homer?
  • Etiam me. You don't have a better choice in this country...

OK, maybe the PDS :hehe: :hehe: :hehe:

EDIT: For salvo

Italiens, we love you nevertheless.

[Edited on 7/3/2005 by Homer]
  • they took over Muermans's place, that could also have something to do with Jos, now Muermans has more budget available to get Jos in a champcar seat.
  • Meurmans were on the helmets in Australia, but that was less than expected. The CO2 deals must have been done at the last minute with rumours suggesting Harry sold his space to CO2 for that race.

Once in Europe, it will revert to Meurmans... the rumour suggests.
  • translation??

Terra Vitalis zet volgende stap in bewustwording CO2 probleem
    SPECTACULAIRE AFTRAP VOOR CO2 NEUTRAAL OP RACE & RALLY
    De afgelopen maanden was het meer dan eens in de media te zien: het zwart-witte logo met de letters CO2
    en het yin-yang teken. Dit is het logo van CO2 neutraal. Terra Vitalis staat achter CO2 neutraal en wil dat
    tijdens deze Race & Rally in de Brabanthallen te Den Bosch op spectaculaire wijze bekendmaken. Dit
    gebeurt op zondag 6 maart om 16.00 uur.
    Terra Vitalis biedt mensen een duurzaam investeringsproduct van FSC-gekeurde teakhoutplantages. Deze
    investeringsmaatschappij staat al ruim zeven jaar in de Nederlandse markt. Terra Vitalis introduceert CO2 neutraal
    om het particulier initiatief tot de noodzaak om CO2 in onze atmosfeer te compenseren of zelfs terug te dringen te
    bevorderen. Bovendien tracht zij de bewustwording van de gevolgen van de klimaatveranderingen bij een ieder te
    vergroten (denk aan bv het Kyoto Verdrag, rapport Meeting the Climate Challenge, Tsunami in Azië). Op deze wijze
    kunnen wij zelf de balans tussen ecologie en economie herstellen. Het logo vangt de stelling 'CO2 in balans met
    alles' in één beeld.
    Terra Vitalis zet tijdens het evenement Race & Rally in de Brabanthallen in Den Bosch weer een nieuwe stap in de
    bewustwording van het CO2 probleem. Door een sticker op de achtervleugel van Christijan Albers zijn Formule 1
    auto uit het team van Minardi te plakken, wil het Terra Vitalis de toeschouwers wijzen op de CO2 in onze atmosfeer.
    Tijdens alle Formule 1 Grand Prix wedstrijden, in alle delen van de wereld worden de toeschouwers en kijkers zo
    met hun neus op de CO2 feiten gedrukt. En op de absolute noodzaak om de uitstoot van CO2 te compenseren.
    Want zoals Olav Mol zegt "Als je de aarde iets beter kan achterlaten dan op het moment dat hij was toen je erop
    kwam, dan doe je het goed…"
    Het CO2 neutraal label is door Terra Vitalis op de markt gezet om iedereen te wijzen op één onderdeel van deze
    investering: de absolute urgentie om CO2 terug te dringen of te compenseren uit onze atmosfeer. Bijna iedereen
    draagt namelijk - bewust en onbewust - bij aan het broeikaseffect. Autorijden, koken, verwarming van het huis,
    vliegvakanties, wij mensen produceren massaal CO2. De praktijk leert dat er minder behoefte is aan opgeheven
    vingertjes en juist meer behoefte aan duurzame oplossingen zoals de aanplant van FSC-gecertificeerde
    teakhoutplantages. Teakhout heeft namelijk de eigenschap om CO2 voor lange tijd op te slaan. Deze
    opslagcapaciteit van tropisch hardhout, teakhout, is namelijk vele malen groter dan die van zachthout.
    Met de CO2 neutraal sticker op de vleugel van de F1 wagen van Christijan Albers wil Terra Vitalis aangeven dat er
    een balans te vinden is tussen ecologie en economie. Door juist in de autosport om aandacht te vragen voor het
    milieu, wil zij het traditionele denken rondom milieu-oplossingen doorbreken en aangeven dat juist in deze tijd dit
    probleem absoluut opnieuw ter discussie gesteld moet worden.
    Om de aandacht op het CO2 probleem tijdens iedere F1 Grand Prix race nog meer te vergroten, zal Terra Vitalis
    tijdens iedere race bovendien een exclusieve rit in een Formule 1 two seater beschikbaar stellen. Een
    bloedstollende ervaring waarvoor de winnaar overigens wel eerst lichamelijk geschikt moet worden bevonden.
    Daarnaast roept zij iedereen op om de CO2 neutraal sticker op de bumper van zijn/haar auto te plakken om dit
    initiatief te ondersteunen.
    Meer informatie hierover op www.co2.tv.
  • Why the hell would Muermans spend money to get Jos into a Champcar seat? How much business does Muermans do in the US?
  • none, but it makes just as much sense as sponsoring F1 since Muermans only do buissiness in Holland and Belgium, but weherever Jos drives a lot of Dutch people will watch it on TV, so that does make sense in a way.

and Harry is a friend of Jos and Jos also owns shares in the Muermans company.
  • translation??

nothing interesting really, just a lot of marketing and pr bla bla...

it's about CO2 wich is owned by Terra Vitalis, and Terra Vitalis want people to invest in teakwoodplantations, claiming they do it for the envirement, but basicly they just want your money....
  • just they mention Minardi, two seaters, albers and all that jazz.
  • they say you can win a 2 seater experience every race weekend.
  • And the most important thing, CO2 will be on the rearwing all other F1 races.

I would keep the money in my pocket, Terra Vitalis is not a company I would trust, they are known for their misleading information.
  • Well, last year Wilux tried to sell some of their spots on the car to TerraVitalis...nice to see them on the car this year.....

So Actually we must thank Wilux......
  • Etiam me. You don't have a better choice in this country...

OK, maybe the PDS

EDIT: For salvo

Italiens, we love you nevertheless.
    Ahahahahahahahahah

I was in Germany in the days of the Schultz-affair in the european parliament
    I was pretending to be spanish
  • Salvo if you don¡t get rid of this scumbag soon you better start to think seriously about changing passports:hehe:
    BTW nice news this treeplanters will remain for the season. May the seed of sponsorship grow fertile in Minardi's soil.